Papírból.hu

Miért nem elérhető a 3D tervező mobilról?

2016.11.03. 08:59

Miért nem elérhető a 3D megjelenítő és a tervező felületünk mobil eszközökről?

Nos ennek nagyon prózai oka van: maga a tervező felület egy felugró ablakban jelenik meg, és mivel külön ablakban szerkeszthetjük a grafikát, és külön ablakban van a megrendelő felület, ez a kapcsolat nem eléggé stabil a mobil eszközökön.

A mobil net miatt nagyon lassú lenne a szerkesztett anyag 3D megjelenítése. Ha pedig a Wifi kapcsolat nem elég erős vagy egyenletes akkor szintén elveszhetnek az adatok. Illetve a 3D felületnek az a lényege, hogy az apró részleteket is megjelenítse a felhasználók számára, ami a mobil eszközök mérete miatt nem megoldható.

Ezért döntöttünk úgy, hogy megspórolunk rengetek fejfájást a vásáróink számára és magunknak is, ha a mobil eszközökről csak a böngészést engedélyezzük, és a szerkesztést nem.

Mégis reszponzív a weboldalunk, és jó okunk van rá.

Azért hoztunk létre reszponzív felületet a termékeink számára, mivel saját tapasztalatból tudjuk, hogy a legjobb unalom űzés az online nézelődés, vásárlás. A bkvn a dugóban ülve, az orvosi rendelőben, vagy az okmány irodában a sorunkra várva, az ilyen alkalmak tökéletesen alkalmasak nagyobb termék skála átbogarászására, hogy a számunkra legmegfelelőbbet megtaláljuk, elmentsük.

Hogyan menthető el a nekem tetsző termék, ha nincs kedvencek lista?

Ha a kosárba helyezzük a terméket, akkor a regisztrált ügyfelek számára megoldottuk, hogy bejelentkezés után a kosár tartalma nagyjából 2 hétig ne vesszen el. Így otthon az asztali gépről, nyugodt körülmények között, újra meg lehet nyitni a webshopot, és neki lehet állni a szerkesztésnek.